ماهان

درباره دوره DBA آنلاین

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید

    DBA امروزه به عنوان دوره ای ارزشمند در حوزه مدیریت عالی و رهبری کسب و کار معرفی می شود. با پیشرفت فناوری و بازار جهانی ، رهبری مشاغل از هر زمان دیگری رقابتی تر است. دوره DBA ، شاغلین و یا صاحبین کسب‌وکار را با مهارت های لازم برای موفقیت در زمینه های برنامه ریزی، تحلیل و آنالیز و تفکر سیستمی و سیستم سازی آماده می کند.

    این در حالی است که بسیاری از مدیران و صاحبین کسب و کار امکان دسترسی و حضور فیزیکی در دوره های DBA را به دلایل مختلفی، ندارند در اینصورت ، یک جایگزین عالی برای فرآیند آموزش عالی سنتی وجود دارد: دوره DBA آنلاین .

    درباره دوره DBA آنلاین
    • دانش پذیرانی که به صورت حضوری در این دوره شرکت می کنند علی الخصوص افرادی که از مناطق دورتر اقدام می کنند علاوه بر شهریه دوره، مجبور به پرداخت هزینه های جانبی محل اقامت،ایاب و ذهاب، وعده های غذایی و … هستند.به همین دلیل دوره های آنلاین برای متقاضیان و فراگیران مقرون به صرفه تر است.
    • علاوه بر این سایر محدودیت ها مانند محدودیت زمانی و مکانی (این که در ساعت مشخصی باید در مکان مشخصی حضور داشته باشند) از دغدغه های برخی از مدیران می باشد.
    • دانش پذیران دوره DBA آنلاین نگران هیچ یک از این هزینه ها و دغدغه های اضافی نیستند زیرا آنها اغلب می توانند 100٪ از دوره های آموزشی خود را به راحتی در خانه های خود و بعد از ساعات اداری از طریق لپ تاپ،تبلت و حتی گوشی موبایل خود بگذرانند.
    • دوره DBA چه به صورت حضوری و چه آنلاین هر دو ارزشمند و جزو دوره های بین المللی هستند که ، بر توسعه دانش و مهارت های لازم برای مشاغل مختلف متمرکز است.
    • دانش پذیران DBA ، درباره تفکر استراتژیک ، تفکر سیستمی ، رهبری منابع انسانی، برنامه ریزی و آینده پژوهی و … آموزش می بینند. این افراد معمولاً قبل از ورود به دوره DBA ، چندین سال سابقه کار حرفه ای دارند ،و  فارغ التحصیلان این دوره عموماً در زمینه هایی مانند مشاوره و مدیرعامل و سمت های عالی سازمانی فعالیت می کنند.
    • برنامه درسی  DBA آنلاین دقیقا مطابق با عناوین دوره حضوری ارائه می شود. اساتید و مجریان این دوره ها، امکاناتی را فراهم می کنند تا کلاس برای فراگیران جذاب و همانند یک اتاق فکر باشد.

     این دوره نه تنها دانش پذیران را با پایه و اساس محکمی از تئوری های مدیریتی تجارت مجهز می کند، بلکه بستری را جهت تغییر نگرش ها و رفتارهای مدیریتی فراهم میکند.

    دوره dba آنلاین ماهان


    پرسش‌های متداول

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فهرست مطالب
      برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید
      عضویت در خبرنامه ماهان
      جدیدترین های جعبه ابزار
      2
      بهترین تصمیم‌گیری در شرایط پیچیده و عدم اطمینان
      IMG_0487
      استراتژی تیم‌سازی با عملکرد بالا برای مدیران
      5
      معرفی انواع دوره های مدیریتی
      ایجاد شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)
      معرفی 10 کتاب برتر در حوزه مدیریت فروش
      HomePage (7)
      آیا رشته MBA سخت است؟
      عضویت در خبرنامه ماهان

      شما میتوانید با درج نام و ایمیل خود، از آخرین مقالات، مطالب و اخبار مدرسه کسب و کار ماهان در ایمیل خود مطلع شوید.