ماهان

چرا MBA را به صورت آنلاین بخوانیم؟

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید

    از جمله مزایای MBA آنلاین استقرار روش‌های متفاوت نظام آموزش سیستماتیک و به شیوه‌ای مدرن برای مدیران در راستای سازماندهی فرآیندهای یادگیری و یاددهی می‌باشد.

    سیستم آموزش آنلاین توانسته است بسیاری از مشکلات و دغدغه های مدیرانی که علاقه‌مند به یادگیری و آموزش هستند را از میان بردارد.‌

    چرا MBA را به صورت آنلاین بخوانیم

    محدودیت زمانی و مکانی

    از دیگر مزایای MBA آنلاین این است که در آموزش‌های آنلاین هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای دانش‌پذیران وجود ندارد.با توجه به مشغله‌های زیاد مدیران، دوره‌های آموزشی آنلاین می‌توانند کمک بزرگی به آنها کند. متقاضیان این دوره می توانند دوره آموزشی خود را بدون تحمل ترافیک های سنگین برای حضور در مکان مشخصی یا انجام سفرهای طولانی و زمانبر از نقاط دور و همچنین بدون به تعویق انداختن فعالیت‌های خود در ساعات اداری، از آموزش خود در هر مکانی که احساس راحتی دارند و در زمانی به غیر از ساعات کاری لذت ببرند.

    حذف هزینه‌های جانبی

    هزینه کمتر و مقرون‌ به‌ صرفه‌تر نسبت به دوره حضوری از دیگر مزایای MBA آنلاین است. باتوجه به آنلاین بودن دوره آموزشی، بسیاری از هزینه‌ها کمتر شده و در نتیجه مبلغ سرمایه‌گذاری دوره برای متقاضیان کاهش می‌یابد. همچنین سایر هزینه‌های جانبی جهت شرکت در دوره حضوری از قبیل: هزینه ایاب و ذهاب، هزینه‌های اسکان، وعده‌های غذایی و خوراک و سایر هزینه ها با شرکت در دوره آنلاین حذف می‌گردد. در عصر ارتباطات می‌بایست از طریق فضای آنلاین با سیستم‌های آموزشی به روز با کمترین هزینه به بیشترین امکانات دست یافت.

    دسترسی به ویدئو جلسات

    در صورتی که مدیران به دلایل مختلفی نتوانند به زمان مقرر شده جلسات کلاس برسند‌، امکان دسترسی نامحدود به ویدئوهای ضبط شده کامل را خواهند داشت.

    تمرکز در یادگیری از مزایای MBA آنلاین

    در صورتی که متقاضی شرکت در دوره‌های آنلاین باشید، یکی دیگر از مزایای این چنین دوره‌هایی ، امکان حضور در کلاس با تمرکز بیشتری خواهد بود، چرا که همه افراد سعی بر این دارند تا در مکان مناسبی مشغول به یادگیری شوند و از سوی دیگر تمامی عواملی که ممکن است در دوره‌های حضوری موجب اتلاف وقت و یا برهم زدن تمرکز اساتید و دانش‌پذیران شود از میان برداشته می‌شوند.

    دسترسی به شبکه ارتباطی و تجاری حرفه‌ای

    از آنجایی که دانش‌پذیران دوره‌های آنلاین از بین مدیران سازمان‌های مختلف از نقاط مختلف ایران و یا گشورهای دیگر هستند، می‌توانید با قرارگیری در این شبکه تجاری ارتباطی گسترده با فضای کسب‌وکار و شرایط بازار سایر شهرها و کشورها هم آشنا شوید.

    مزایای MBA آنلاین در مدرسه کسب و کار ماهان؟

    چرا MBA را به صورت آنلاین بخوانیم
    درباره دوره MBA آنلاین

    پرسش‌های متداول

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فهرست مطالب
      برای شروع تولید فهرست مطالب، یک هدر اضافه کنید
      عضویت در خبرنامه ماهان
      جدیدترین های جعبه ابزار
      2
      بهترین تصمیم‌گیری در شرایط پیچیده و عدم اطمینان
      IMG_0487
      استراتژی تیم‌سازی با عملکرد بالا برای مدیران
      5
      معرفی انواع دوره های مدیریتی
      ایجاد شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)
      معرفی 10 کتاب برتر در حوزه مدیریت فروش
      HomePage (7)
      آیا رشته MBA سخت است؟
      عضویت در خبرنامه ماهان

      شما میتوانید با درج نام و ایمیل خود، از آخرین مقالات، مطالب و اخبار مدرسه کسب و کار ماهان در ایمیل خود مطلع شوید.