ماهان

دوره سازمانی گروه رادین صنعت فراز پارس آغاز شد

دوره سازمانی گروه رادین صنعت فراز پارس با عنوان «قدرت پنهان» جهت توسعه مهارت‌های نرم کارکنان سازمان، در تاریخ شنبه ۱۹ آذر آغاز شد.

در ابتدای جلسه، جناب آقای مورّایی (معاون دپارتمان آموزش ماهان) و جناب آقای مهدی تقی پور (مدیر دپارتمان فروش سازمانی ماهان) سخنانی در مورد این دوره و شرایط و ضوابط آن بیان کردند.

پس از آن، کیکی توسط یکی شرکت‌کنندگان بریده و عکس یادگاری دسته جمعی ثبت شد.

سپس، جناب آقای دکتر یاسر احسان (از اساتید ماهان و استاد این دوره)، در مورد این دوره و دستاوردهایی که شرکت‌کنندگان پس از پایان دوره به‌دست خواهند آورد سخنانی ارائه دادند و کلاس درس خود را آغاز کردند.

هدف دوره قدرت پنهان

مهارت‌های نرم، ویژگی‌های اجتماعی هستند که به افراد جهت برقراری ارتباط موثر با دیگران کمک می‌کنند. این مهارت‌ها در راستای کسب موفقیت در مسیر حرفه‌ای، شاخصی ضروری محسوب می‌شوند و به افراد کمک می‌کنند تا روابط خود را بسازند و آن‌ها را نگه دارند، بتوانند شرایط پیچیده را مدیریت کنند و در نهایت، به اهداف خود دست یابند.

این دوره ویژهٔ سازمان ها جهت توسعه‌ٔ فردی کارکنان و با هدف افزایش و بهبود عملکرد آن‌ها برگزار می‌شوند. در ابتدا و پس از برگزاری جلسهٔ طراحی و برنامه‌ریزی دوره، با برگزاری کانون ارزیابی، سنجش تمامی شایستگی‌های کلیدی دوره انجام می‌شود و نتایج آن در قالب گزارشی کامل به سازمان ارائه خواهد شد.

در طول دوره نیز تمامی ماژول‌ها با پروژه همراه است و شرکت‌کنندگان جهت تکمیل هر فصل باید پروژه‌ٔ دروس هر مرحله را تکمیل کنند.

در انتها، مجددا کانون ارزیابی برگزار خواهد و گزارش کامل آن در اختیار سازمان قرار می‌گیرد. در نتایج کانون ارزیابی نهایی دوره، باید تفاوت مشخصی در شایستگی‌های افراد رخ داده باشد.

سرفصل‌های این دوره

سرفصل‌های دورهٔ «قدرت پنهان» به شرح زیر هستند:

  • ارتباط موثر
  • کار تیمی
  • حل مسئله
  • تفکر انتقادی
  • اخلاق حرفه‌ای
  • مذاکره

گالری تصویر

عضویت در خبرنامه ماهان

شما میتوانید با درج نام و ایمیل خود، از آخرین مقالات، مطالب و اخبار مدرسه کسب و کار ماهان در ایمیل خود مطلع شوید.