ماهان

رویداد استارت‌آپ گرایند با حضور سرکار خانم نگین دانشور، هم‌بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی تخفیفان برگزار شد

برگزاری رویداد استارت‌آپ گرایند در ماهان

رویداد استارتاپ‌گرایند با حضور سرکار خانم نگین دانشور، هم‌بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی تخفیفان، سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ در مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان برگزار شد.

انتقال تجربه از زبان هم‌بنیان‌گذار تخفیفان

خانم دانشور در این رویداد از تجربیات خود در تخفیفان گفته و به بررسی چالش‌هایی که در این مسیر با آن‌ها مواجه شدند، پرداختند.

پلتفرم تخفیفان یک پل ارتباطی بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است که از مرداد سال ۱۳۹۰، با ارائه پایین‌ترین قیمت‌ها به مصرف‌کنندگان، شروع به‌کار کرد. تخفیفان توسط خواهران دانشور تاسیس شد و در حال حاضر سرکار خانم نازنین دانشور مدیرعامل و سرکار خانم نگین دانشور، مدیر ارشد اجرایی تخفیفان هستند.

این پلتفرم کدها و کوپن‌های تخفیف خدماتی مانند سلامتی و پزشکی، تفریحی و ورزشی، خرید بلیط تئاتر، سینما و کنسرت، رزرو رستوران و کافی‌شاپ و رزرو بلیط قطار را به مشتریان ارائه می‌دهد.

بیان برخی از دستاوردهای تخفیفان

در سال ۱۳۹۷، خواهران دانشور برای تاسیس شرکت تخفیفان، موفق به کسب جایزه کارآفرین جوان از کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه شدند.

در بهمن سال ۱۳۹۸، پلتفرم‌های تخفیفان و نت برگ با یکدیگر ادغام شدند.

شبکه‌سازی حرفه‌ای در پایان مراسم

پس از پایان رویداد استارت‌آپ گرایند، شرکت‌کنندگان به‌همراه سرکار خانم دانشور، با شرکت در «کافه نتورک» مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان به تبادل دانش و شبکه‌سازی حرفه‌ای پرداختند.

گالری تصویر

عضویت در خبرنامه ماهان

شما میتوانید با درج نام و ایمیل خود، از آخرین مقالات، مطالب و اخبار مدرسه کسب و کار ماهان در ایمیل خود مطلع شوید.