ماهان

رویداد استارتاپ گرایند با موضوع «از Chat GPT تا از بین رفتن شغل‌ها» برگزار شد

رویداد استارتاپ گرایند با موضوع «از Chat GPT تا از بین رفتن شغل‌ها» با حضور میهمانانی از جمله سرکار خانم زهرا رضایی (مشاور علم داده بهسازان ملت)، سرکار خانم سمیه چشمی (مدیر دپارتمان فناوری‌های پیشرفته فناپ)، سرکار خانم پروانه فخیم (مدیر ارشد تحول دیجیتال ایرانسل) و محمد اتابکی (هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل آپتایم) در روز ۱۶ بهمن در ماهان برگزار شد.

در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، رویدادی نوآورانه و متمرکز بر فناوری برگزار شد که تمرکز آن بر گفتگو در مورد نقش و تأثیرات فناوری‌های پیشرفته نظیر ChatGPT در بازار کار و اشتغال بود. این رویداد که به منظور توسعه دیدگاه‌ها و ارتقاء دانش شرکت‌کنندگان در زمینه هوش مصنوعی و تأثیر آن بر شغل‌های آینده طراحی شده بود، فرصتی برای تبادل افکار و ایده‌ها بین صاحب‌نظران، دانش‌پذیران و علاقه‌مندان به این حوزه فراهم آورد.

در این رویداد، سخننان و نظرات متعددی از سوی میهمانان برجسته ارائه شد که در آن‌ها به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی نیروی کار در عصر دیجیتال پرداخته شد.

علاوه بر این، موضوعاتی نظیر تغییرات در نیازهای مهارتی، ضرورت انعطاف‌پذیری شغلی و اهمیت آموزش مادام‌العمر در زمینه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری‌های جدید، با هدف آماده‌سازی نیروی کار برای استفاده بهینه از این فناوری‌ها در محیط کاری آینده، مورد تاکید قرار گرفت.

علاوه بر بحث و تبادل نظر بین شرکت‌کنندگان و میهمانان در حین جلسه، فرصت‌های شبکه‌سازی و هم‌اندیشی بین شرکت‌کنندگان نیز از طریق حضور در «کافه نتورک» فراهم آمد که در آن‌ها افراد توانستند تجربیات و دیدگاه‌های خود را در مورد نحوه ادغام هوش مصنوعی در زمینه‌های شغلی مختلف به اشتراک بگذارند.

این رویداد بستری برای تبادل ایده‌های نوین و ایجاد همکاری‌های میان رشته‌ای ایجاد کرد، تا از این طریق، راهکارهایی برای مواجهه با تحولات آتی در عرصه کسب‌وکار و اشتغال طراحی و پیاده‌سازی شوند.

استارتاپ گرایند از Chat GPT تا از بین رفتن شغل‌ها به همیت مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان و مرکز مشاوره مدیریت ماهان برگزار شد.

گالری تصویر

عضویت در خبرنامه ماهان

شما میتوانید با درج نام و ایمیل خود، از آخرین مقالات، مطالب و اخبار مدرسه کسب و کار ماهان در ایمیل خود مطلع شوید.